Milysmiley

kväller

Publicerad 2012-02-21 20:17:34 i allt och inget

Heelt slut har flyttat om halva lägenheten känns det som , men nu är det nästan klart. Tar det sista i morgon så Miley har en chans att varva ner så hon somnar i tid.
Nu ska vi göra några kvällsmackor och mysa lite innan det är dags för snuttisen att sova.

Fick en mindre rolig nyhet när älskling ringde...usch usch usch byta jobb för hans del säger jag bara ! snåla apor !!
Jobbade hela Januari månad 6 dagar i veckan och får ut en skammlön ?!?!
Min älskade älskling som jobbar kvällar och helger och inte får speciellt mycket för det... Inte okej "/











































Nu ska jag pussa och mysa massor med lilla sessan , pappa skulle också behöva ett par pussar ifrån henne efter jobbig dag men han får nöja sig med mina pussar tills i morgon ;) hehe.

Så nattens på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela