Milysmiley

godissugen

Publicerad 2012-02-21 14:02:19 i allt och inget

Jag är fruktansvärt godissugen och det är inte okej !
Hatar att vara sötsugen när man inte har nånting hemma !! Har man godis hemma äter jag knappt men när jag inte har vill jag alltid ha.. Varför är man aldrig nöjd som människa ?
Nåja

Vart en halvlång skön promenad idag också , älska vädret , mindre kul att det är snorhalt ! Miley blir förmodligen hemma hela veckan. Det går fortfarande sjuka på dagis så dem tyckte vi skulle ha henne hemma så hon inte blir sjuk igen..
Kan föräldrar hålla barnen hemma så länge det behövs istället för att släppa iväg ungarna halvsjuka till dagis så det smittar alla andra !! Blir så arg !!

Har inga större planer för dagen alls , P jobbar kväll idag igen så jag och Miley får hitta på något själva.
Det känns redan jätte tomt utan Alexandra !! buhuuu ! :( Hej jag kommer bli socialtundernärd
Så illa är det inte vi har lite små saker planerat vi ska göra så kommer nog bli bra ändå :)

Nu vakna en liten prinsessa jag måste ta så kort och gott hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela