Milysmiley

God morgon

Publicerad 2012-02-24 11:06:02 i allt och inget

God morgon !
Idag har vi sovit länge nu på morgonen, tacksam sovmorgon kan jag säga !!
Nu ska jag göra mig i ordning och sen ut på promenad med lilla trotsfian ! Efter de ska vi åka till Willys och stor handla..Måste skriva lista på vad vi ska ha hem , även fast jag skriver lista är det alltid nått jag glömmer.. sådär lagom typsikt. Ska nog köpa hem tillbehör så man kan baka muffins med rolig toppingn. :)



Det är mycket lättare att handla när Petter är med för han brukar komma ihåg saker , jag har kort minne och där med glömmer saker inom 5 minuter haha..kanske inte så illa ...eller joo...
Nog om det..

Jag ska köpa äpplen iaf massor av äpplen ! Helt sjukt vad jag äter äpplen heela tiden !! Visst är det ganska skönt att fått sug efter något som inte är allt för onyttigt...
Ska även köpa mina älskade Japanpäron ! Kan vara bästa frukt jag har ätit ! :)

Nu ska jag försöka få tag på Petter vilket som inte är det enklaste eftersom han inte får ha mobilen på sig när han jobabr...Det är jättekul när man behöver få tag på honom !!

Hej då på stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela