Milysmiley

blandat

Publicerad 2012-02-22 19:46:46 i allt och inget

Nu håller vi på med brödbakning hos morfar !
Just nu står brödet under jäsning , sen ska det delas upp i två bitar och stå yttligare 30 min jäsning innan det är dags för ugnen :)
Idag blir det nyttobröd med linfrön och solrosfrön , hoppas på att det blir bra.
Vad smakar inte bättre än nybakat bröd liksom ?!

Jag börjar även känna stort behov att gå till gymmet , har bara gjort hemma träning sista tid eftersom Miley inte varit på dagis...Behöver använda lite redskap som finns på gymmet speciellt ryggövningar.
Börjar känna ryggont och det är inte bra!! Så träning på det så håller jag nog ettag till :):)



Min träning går endast inte ut på ha snygg kropp , jag gör det mycket för mitt eget välmående och ha bra grundmuskler för att orka hela vägen...
Jag är inte mycket för nya "medtoder" som kommer HELA tiden och ALLA pratar om det.

Personligen tycker jag grundträningen är A-O samma med kosten. Menar ingenting håller utan grunden varför ska man kunna hoppa över de i träning ?! förstår inte.

Det enda är att jag är så otroligt trött på Fitness 24 , hälften av dem tränar knappt utan bara ska gå lite på bandet och se snygga och helt uppsminkade ut...helt sjukt vad gör såna på gymmet om dem inte tål bli svettiga??Gå en promenad istället !!
Så starka planer till att byta tillbaka till Bista ! Dit går folk och tränar och inte gnäller om att sminket blir fult om dem blir svettiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela