Milysmiley

blandat

Publicerad 2012-02-25 13:19:13 i allt och inget

Halloj !
Nu har äntligen en motvillig dam somnat ! Hon var så trött men bara vägra att sova men tillslut gick det ! :D
Igår gick jag in i vecka 22 i graviditeten
Herregud halva tiden kvar , veckorna bara springer iväg hänger inte alls med längre ! :S
Sparkarna blir tydligare och tydligare för varje dag , och magen växer !
Ska ta gravidbilder idag när kameran är laddad med batterier ! Har varit dålig på det !



Jag skulle verkligen behöva plocka undan lite i hemmet , men orkar inte göra det just nu. Den enda lite lediga stund på dagen tänker jag inte lägga på städning. Jag ska bara ta det lugnt och ladda om krafterna ! Städa kan jag göra när busen är vaken. :)
Jag hade hoppats på bättre väder idag , var sugen på en långpromenad men det är ganska  oskönt väder ute idag "/ Uscha blåsigt och dant.

Känslospridd
Nu under gravidieteten blir jag bara mer och mer känslospridd och orolig.
Samtidigt som jag känner mig väldigt lugn kan jag på samma gång hålla på att gå i taket.
Jag kan oroa mig för precis allt , läste i aftonbladet att en kvinna blev lämnad innan förlossningen...herregud tänk om det skulle hända mig ?! Sånt man tror aldrig skulle hända men som faktist händer... Nu tror jag inte att det skulle hända mig.. Men känslorna är från glad till ledsen till arg osv det går som en jäkla berg och dalbana ! Så blir jag så arg på mig själv för att inte kunna tygla humöret alla gånger.. Känns som det är någon annan som styr mitt humör..
Hoppas humörsvängningarna kommer ge med sig snart , stackars Petter får stå ut med mig. Jag står knappt ut med mig själv när humöret sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela