Milysmiley

kväller

Publicerad 2012-04-23 21:47:45 i allt och inget

Har varit fullt upp ikväll mer eller mindre !
När älskling gick till jobbet så börja jag rensa kläder i hallen och hängde in allt som inte används så ofta i graderoben och samma med skor. Sen kom mormor , Peter och min lillebror hit på besök :)
Dem hade med sig en säng till Miley också , passa super bra i hennes rum :D nu är det små detaljer som ska fixas in där :)

Nu sitter jag med kvällsmacka och te i väntan på att big brother ska börja hehe...
Miley sover som en stock , trött tjej det där kan man säga ,varit mycket bus för henne idag !
I morgon blir det dagis för skruttan och jag ska till barnmorskan :) se om magen har växt ikapp och hamnar på banan igen då ! Ja tycker den har växt , jag gör de jag kan har lagt in en extra måltid om dagen så att jag är säker på att jag får i mig ordentligt..Känner mig alltid alltid mätt kan jag säga ! Men det hindrar inte mitt sug efter saltlakrisglassen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela