Milysmiley

:)

Publicerad 2012-04-26 17:40:09 i allt och inget

Halloj !
Varit fullt upp hela dagen ! Har varit i Enköping hela förmiddagen och handlat så nu är kyl/frys och skafferi fullt ! :DSen hämta vi hem lillskruttan från dagis och busat massor med henne , till och med varit ute i parken i regnet.
Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder !

Jag är nu fruktansvärt trött i min rygg ! Jag vill bara lägga mig ner och dö ettag ! Men det är bara hålla ut tills ikväll hehe.
Till middag idag blir det hämtmat från kinan , ingen som helst ork till att laga mat så kör på lite lyx idag !

Varit dålig på skriva senaste dygn, Petter varit ledig två dagar så har verkligen tagit vara på det .
Han jobbar ju hela helgen =/ 

Vad ska alla göra på valborg ? Tips nån ..Känner mig lite utstött jag och Miley blir ensamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela