Milysmiley

en super bra valborg

Publicerad 2012-04-30 22:18:57 i allt och inget

Min valborg har verkligen varit toppen !
Trodde aldrig den skulle bli såhär bra som den blev , är så glad att jag är en av dem som spenderar den här dagen och andra högtider med mitt barn snart får jag säga mina barn.
Valborg är 10 gånger bättre med barn än utan för mig !! Jag saknar inte alls hetset med att ut och dricka å festa.. Nej det kan jag göra nån annan gång.

Lite små tråkigt att min lillebror inte var med idag  , men var jätte mysigt att mamma och Peter kom iaf. Stackars älskling som jobbar hela kvällen och missade allt "/


Blir nog lite bilder i morgon från idag :) nu ska jag fortsätta att kolla big brother.
Natti natti på er vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela