Milysmiley

Tvätt tvätt tvätt

Publicerad 2011-09-19 14:13:50 i allt och inget

Usch har inte alls vart kul väder nu på morgonen.
Som tur är har det slutat regna nu :)
Jag och Dennis å Miley håller på att tvätta för fulla muggar i tvättstugan.
Petter är och jobbar i vanlig ordning , han är hemma runt 5 tiden skulle jag tro.
Då tvätt tiden slutar.
Jag hatar att tvätta det tar ju aldrig slut , kommer ju ny tvätt hela tiden.
usch och blää
Värsta är att tvättmaskinen äter alltid upp mina strumpor så har alltid olika bar utav dem.

Jag som skulle tvätta min långklänning som helt plötsligt är spårlöst försvunnen , jag vet att jag
la den i tvättkorgen men kan inte hitta den längre!! Blir tookig !
Så måste fortsätta leta efter den , fattar bara inte hur den bara kan försvinna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela