Milysmiley

Tisdag

Publicerad 2011-09-20 14:20:10 i allt och inget


Jag och Miley är förkylda och trötta ! Usch hatar att vara sjuk.
Dem ringde från försskolan och sa att Miley ska börja på måndag istället för i morgon eftersom Kjell
hennes förskole"fröken" är också sjuk.
Så idag blir den ännu en gång städning och sen bara slappa hela dagen och äta massa vitaminer :)
Imorgon ska jag göra ett nytt leg , vi planerar att gå ut nästa helg så kan ju vara bra att ha ett leg då :)
Då får Miley vara hemma hos sin morfar och ev övernatta där :)

Nu ska jag fixa lite mer kaffe , jag är verkligen en kaffenarkoman , kan dricka hur många koppar
kaffe som helst ! Helt sjukt...

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela