Milysmiley

mår bättre

Publicerad 2011-09-21 19:37:30 i allt och inget





Äntligen kom en liten vädning , mår bättre nu ! Har äntligen blivit av med mitt illa mående så har kunnat fått i mig något utan att känt mig spyfärdig :D
Har iaf gjort ett nytt legitimation idag , så får hämta det om en vecka :) Känns bra att fått tummen ur röven och fixat det !

Ska snart kasta i en skitig Miley i ett bad så jag kan natta henne i tid sen. Hon har inte somnat så bra senaste kvällar , hon är så himla förkyld så hon vaknar jätte lätt också :( min lilla stackars älskling.♥
Men ett bad kanske gör susen , man kan ju alltid hoppas ! Skulle inte vara helt fel.

Själv sugen på att lägga mig i ett varmt bad och bara koppla av helt och hållet , men får ta och bli en annan kväll när Petter är ledig.

Dags att sätta igång med allt som ska göras innan det är dags för
att säga godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela