Milysmiley

kvällens

Publicerad 2011-09-30 18:11:42 i allt och inget


Kvällens outfit är en jumpsuit från Nelly. Tycker den är enkel och snygg
så man kan ha smycken och så utan att det blir för mycket.
Kommer ha silverhalsband med lite skrammel på haha , skor har jag fortfarande inte
bestämt mig för jag kommer hinna byta skor 100 gånger 10 minuter innan vi ska gå ha ha...
Då är allt som vanligt liksom.  Handväska kommer jag  ha en ed hardy , bästa krogen väska ! rynmmer det
man behöver är inte för stor och inte för liten ! Så perfekt !

Nu hoppas jag på att mamma kommer snart så jag kan göra mig helt klar innan folket kommer :S haha hon skulle ha vart här vid halv 5 - 5 men nu är klockan över 6...jag blir inte förvånad ;)

Dags att tagga till lite ! Är små trött , känner mig som en gamling haha hur ska jag orka med en ute kväll ? utmaning kanske ? ;)
hade inte tänkt dricka nån större mängd , mer kul att hänga på kompisar ut och umgås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela