Milysmiley

Inskolningen

Publicerad 2011-09-26 12:13:11 i allt och inget

Inskolningen gick verkligen super bra ! Jag är så glad att allt bara gick så bra!
Speciellt efter många hårda dagar...
Min lilla älskling har blivit stor , uuh hur kan det ha gått så fort ?
Nu är det bara ligga på att hitta ett jobb , usch känner mig så himla pressad !
Klart jag vill ha ett jobb , men tungt att söka under press.

Nu ska jag äntligen få mitt kaffe ! Sen blir det att STORSTÄDA ! Lägenheten ser ut precis
som jag mått....Alltstå katastrof ! inte inte INTE OKEJ !'

Dags att få ordning på allt ! Får panik när det ligger saker överallt..!!!!!

hejdå nu ska jag få ordning  på lägenheten och mitt liv !


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela