Milysmiley

Går på reserven

Publicerad 2011-09-22 14:00:32 i allt och inget

c

Vart tog all min energi vägen ? den bara rann ur mig!
Borde egentligen passa på att vila lite medans Miley sover , men när hon sover så brukar jag ha så mycket annat för mig.
Längtar så himlans mycket tills älskling kommer hem från jobbet ! Hade tänkt att vi skulle ta en promenad ihop..Det är inte allti lman hinner med att gå tillsammans.
Jag skulle verkligen behöva plocka undan lite av Mileys leksaker från golvet , men känns som när hon vaknar kommer allt komma fram direkt igen.usch evighets göra det där med att plocka med hennes leksaker.
Har gjort massor idag och ändå är klockan bara 2 ?!
Jag som trodde jag skulle få den här dagen att gå ganska fort men tydligen inte... ha ha !
Så försöker jag komma på någon midddag man kan handla hem..men kommer inte på nånting ! Eller jo kyckling men det äter vi så ofta ! Fast för mig gör det inget jag älskar kyckling ! Stackars Petter kommer bara vilja spy på kyckling snart.
Dags att slänga på lite mer kaffe och sen ta tag i städningen och lite små pyssel..
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela