Milysmiley

freedaaag !

Publicerad 2011-09-30 15:31:02 i allt och inget

Halloooj !

Gick inte lika bra som andra dagarna på dagis idag.
Fast hon var mest trött och grining så vi gick hem lite tidigare från dagis så Miley fick sova en stund i vagnen.
Så nya tag på Måndag :)

Nu ska jag och Miley kolla en stund på film och ladda krafterna. det mesta av städningen är klar ...tack och lov !
Sen kommer mamma , Peter och Dennis hit som ska vara barnvakt åt Miley.

Sen kommer resten av gänget som vi ska gå ut med ! Kommer bli super kul att va ute en kväll ! Man behöver komma ut lite ibland. Inte för att det händer ofta men det är nog därför man uppskattar dem få ute kvällar det blir :D

Jag ska fixa och trixa lite med småsaker så att jag inte glömmer nått eller nånting annat.
Jag är både virrig och glömsk.. inte okej !
Skulle behöva ett extra minne med mig hela tiden. Glömmer saker fruktansvärt fort haha !

Nej dags att ta tag i allt.


ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela