Milysmiley

Dum dag !

Publicerad 2011-09-21 13:48:52 i allt och inget

Inte min dag idag !
är snorförkyld har världens jävla mensvärk !
och när jag gick promenad med Miley så blev det punktering på vagnen.
Dumma alvedonen hjälper inte ett dugg heller , har bara lust att lägga mig och
spy !Hur ska jag överleva när Petter jobbar kväll och jag mår såhär ?
Kanske får bli att jag går hem till pappa så får han hjälpa mig lite med Miley om
han har tid...Mår verkligen jätte dåligt !
Jag blir verkligen dålig när jag har mens + förkylning på det ! Verkligen inte okej !!!
Känns som jag är väldigt negativ nu men svårt att vara posetiv när man mår som
man mår. Gör ont om jag sitter ligger står...Spelar liksom ingen roll...
Blä på mig och den här dagen !
Såna här dagar borde inte finnas ! Tänk vad bra det vore om killar hade mens istället...
Ska passa på och lägga mig och vila lite innan Miley vaknar och försöka få lite
energi tillbaka till kroppen..
Hoppas på att mensvärken kanske släpper lite!

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela