Milysmiley

Dennis kom idag

Publicerad 2011-09-18 19:03:16 i allt och inget

Gammal bild på Miley och Dennis.

Fytusan vad skönt det var att sitta i Jacuzzin , nu är jag som en helt ny männsika :)
Visade sig att Dennis kom redan idag , han skulle egentligen kommit i morgon och sova här
tills på Tisdag , men han kom tidigare :) Så nu ska han vara här tills på Tisdag :)
Jag tycker det är jätte kul när han är här och hälsar på , och att det blir allt oftare :)
Planer för kvällen är att se filmen bridesmaids som ska vara super rolig !
Hoppas jag att den är också , för jag är super sugen på en bra komedi :)

Nu väntar vi på middagen ska bli klar , blev lite senare idag men så blir det ibland.
Har verkligen varit en super slapp dag idag , men det är lite typsikt Söndagar :)

Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela