Milysmiley

Dag 3 inskolning

Publicerad 2011-09-29 11:42:42 i allt och inget


Idag va första dagen Miley fick vara ute med dem andra barnen.
I början va hon lite blyg och satt mest och tittade , så fick jag gå iväg en ca 20 minuter,
när jag kommer tillbaka så är Miley i fullfart överallt.
Hon hade även stått på huvudet i sandlådan medans jag var borta , men det hade inte vart något.
Jag är så himla stolt över min älskade töös ! Hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle gå såhär bra :D
Imorgon ska hon äta lunch på dagis också :) Hoppas det går bra  !!

Planer för dagen
Petter slutar jobba tidigt  idag :D Så han är hemma redan vid 3 ! :D Lycklig tjej typ ?! :)
Så ska vi städa klart det jag inte hann göra i går , hitta en tvätt tid som passar och planera morgondagen :)
Planen frö i morgon va egentligen att vi först skulle va i Enköping sen till Västerås , men pannkaka på det.
Vi drar nog in mot stan (sthlm) istället , så att allt blir som det ska :)
Jag är bra sugen på att gå ut på Hardrock cafe men fårse vart vi hamnar,...det vet man aldrig :)

Vi har även bestämt datum för kryssing. Blir den 28 Oktober  birka Paradise ! Kommer bli jätte skojjsigt.

Nu ska jag passa på att sitta på balkongen medans solen värmer och ha min koppkaffe + boken !
Så skönt att Miley sover en stund på dagen så man får en stund för sig själv :)

ha en bra dag allihopa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela