Milysmiley

allmänt

Publicerad 2011-09-28 14:40:05 i allt och inget

Dålig upptatering av mig.
Tredje inskolningsdagen i dag.
Allt gick jätte bra på förskolan , hon satt och åt frukt med dem andra barnen
och va helt lugn bara ! Så fort samlingen va slut när det va lite lekdags så försvann Miley
väldigt fort iväg ! Hon stormtrivs verkligen där ! Och så himla trevlig personal.
Imorgon ska hon få gå ut och leka med dem andra barnen ute på gården.
När vi kom hem från förskolan idag  runt 12 tiden la jag och Miley oss i sängen tänkte bara vila lite
men somnade och hade sovit i ca två timmar. haha vet inte vem som var tröttast av mig och henne !
Men det behövdes verkligen den extra sömnen !

Dagens planer
är att röja upp i lägenheten rejääält !
Ska fixa alla våra kläder och Mileys leksaker.
och allt annat.Skulle behöva sån här smartförvaring eftersom vi bor ju inte sådär jätte stort ...Skulle knappt få plats med en extra garderob eller så...Längtar bara tills vi tar bort gästrummet och gör det till Mileys rum.

Så ska jag tvätta lite , mest Mileys kläder ..Hon kan vara en riktig skitgris !
Så det är väl det som jag vet än så länge.

Igår kom paket från Nellys ! ÅHH älskar att beställa kläder!
Beställde en svart Jumpsuit skit snygg som jag ska ha på mig när  vi går ut på fredag, och ett silvrigt matchade halsband till :)
Blev verkligen super nöjd med det !

Dags för kaffe sen köra igång med sysslorna :)

ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela