Milysmiley

WORD

Publicerad 2011-12-06 19:53:10 i allt och inget

Just nu går det lite utför med en hel del men kan inte känna mig gladare ändå.
Jag orkar inte oroa mig hur det ska bli hela tiden , allt löser sig det gör det alltid.

Ibland känns det som jag inte kan hantera saker , allt som händer bara rasar och jag inte fångar.
Skitsnack , vad intalar jag mig själv egentligen ?!
Jag kan hantera det mesta som uppstår , jag klarar av det mesta och jag står på mina egna ben!
Som idag var jag på möte hos kommunen , jag blev rasande en sida jag aldrig trodde jag skulle
behöva visa dem. Jag är inte den som är den heller. Jag säger rakt ut vad jag tycker och tänker
självklart med respekt mot personen...
Men lönande sig inte riktigt kan man säga...
Men när jag gick därifrån stängde jag dörren bakom mig...

Jag gick därifrån med ett glatt humör och hämtade Miley från dagis , aldrig i livet
att jag skulle ta med mig den rasanade arga energin ut genom den där dörren.. nej
den kan dem få behålla kvar.

 

Allt som händer måste man tänka på sina val ..
Allt får konskekvenser antingen stora eller små , bra eller dåliga.. ja det är du som avgör.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela