Milysmiley

Torsdag

Publicerad 2011-12-08 11:35:48 i allt och inget

Hallooj !
Vart en seg morgon , hade en glad Miley som ville till dagis iaf :)
Helt sjukt att det redan är Torsdag , hela veckan har bara försvunnit..
Tycker det är rätt skönt när dagarna går fort , jobbigt när allt går så långsamt.
I morgon blir det Stockholm för middag och lite Bio med min älskling :D
Miley ska få sova hos morfar eftersom vi kommer komma hem så sent.
Känns inte rätt att väcka henne mitt i natten när vi kommer hem och ta henne hem.
Bättre att hon får sova kvar så hämtar jag henne på morgonen :)

Nu ska jag göra mig till levande människa , slippa skrämma folk när man kommer
gåendes .. haha nej så illa är det inte men lite piggare kan man ju se ut :)



Kommentarer

Postat av: mamma Lea *

Publicerad 2011-12-13 10:51:23

gud så söt! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela