Milysmiley

glad :D

Publicerad 2011-12-16 20:17:08 i allt och inget

Haft en bra Fredag :)
Hela förmiddagen har jag städar lägenheten och rensat saker , så skönt att det är gjort.
Sen har jag varit med Malin hela dagen och bakat kladdkaka och myst :)

Nu sitter vi och väntar på att Petter ska bli klar med maten , det blir rostbiff med egen gjorda potatisklyftor :)
Snacka om att jag är hungrig nu !!

Har även köpt lite mer julklappar åt Miley , lite smått och gott som vattenfärg och kritor.. sånt som hon tycker är roligt :)

Jag har kommit in i en jätte glad period allt känns så himla bra , kändes till och med kul att städa.
Jag blev jätte sugenn på pyssel mitt i allt också. Funderar på att köpa hem lite saker och pyssla ihop grejer :)
roande och roligt :)


Ha en jätte bra fredag allihopa för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela