Milysmiley

Vi förstörde grädden

Publicerad 2011-08-27 23:33:42 i allt och inget

Krisläääge haha !
Jag och Petter höll på göra gräddtårta , så råkar vi förstöra grädden
klantiga som vi är ! Och Ica har ju stängt för länge sen !
Som tur att min bror Macke va vaken så han får köra Petter till
Seven eleven och köpa ny grädde. Tårtan som nästan var klar !
Tusan också !
Sånt som händer  !
Dagen har för övrigt vart full smockad ! Jag och dennis
beställde hem kinamat kasta i oss det och ner i tvättstugan
och fixade där.
Tur att Dennis har vart här idag, han har vart så snäll och hjälp mig med
allt och med Miley.

I morgon ska vi upp tidigt , bläää hatar att gå upp tidigt !
Har massor att göra i morgon innan alla Gäster kommer.
Vi ska vara uppe hos Petters pappa eftersom vi blir ganska många !

Jag känner bara hur klockan drar iväg , shit vad trött jag komemr vara i morgon.
har även hört att det ska bli regn ;( mindre kuul ! Jag som vill ha fint väder !

Under tiden jag väntar på att Petter ska komma tillbaka med grädden ska jag städa upp
lite i röran.. .

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela