Milysmiley

mycket att göra

Publicerad 2011-08-27 14:39:23 i allt och inget

Idag har vi en hel del att göra !
Ska färga utväxten på mig.
Baka en gräddtårta
Tvätta sista som jag inte hann göra igår
slå in packet till Miley.
Så det blir lite fullt upp idag , måste hinna med lekparken men
Miley också haha.

Jag köpte en ny långklänning som jag ska ha på mig i morgon , Petter köpte
en ny skjorta och så köpte vi kläder till Miley.

Har inte alls sovit bra inatt , har vart så sjukt varmt ! Så har jag vaknat hela tiden.
Varför vet jag inte , så känner mig inte så mänsklig idag kan jag säga.
SKa bli skönt att hoppa in i en dusch så känner man sig lite fräsch sen iaf.
Ska även bada Miley , får nog bli ikväll , efter vi har vart i lekparken.

Jag är så nyfiken hur tårtan blir som vi beställt :D !! Längtar tills i morgon !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-27 15:36:51

Anmäl dig till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



Kram

http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-14/#comment

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela