Milysmiley

morgonen

Publicerad 2011-08-26 11:14:21 i allt och inget

Idag gick vi upp tidigt för att tvätta , jag tycker inte det är sådär jätte kul
men det måste ju göras.
Tyvärr var inte morgonen så bra eftersom jag och Petter bråka lite... Tråkigt att
man ska bråka och inte hinna lösa det innan han ska till jobbet..Tycker det
känns jätte jobbigt , och att han jobbar sent.
Känner mig så himla dum bara.
Blir lätt så när båda är trötta och lite stressade...
Men dagen blir bättre eftersom min lillebror Dennis kommer idag :D
Det kan nog höja humöret till snäppet bättre :)

Snart är det dags för att gå ner till tvättstugan igen , yippi ?
Skönt när det är klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela