Milysmiley

Kvällsinlägg

Publicerad 2011-08-22 22:02:33 i allt och inget

Den här dagen har bara sprungit iväg fast jag inte gjort nått speciellt !
Jag har städat och städat och städat , min älskade unge fyller ju 1 år i morgon
då måste det ju vara fint så hon får stöka ner igen ;) hehe
Snart kommer Petter hem från jobbet :) ska vi lägga oss i sängen och
kolla film och mysa :) men han somnar väl efter halva
filmen som vanligt..he he
Lite kul ibland när Petter säga att vi ska lägga oss och mysa
så håller han om en efter 2 minuter så har han somnat...haha
så ordet mysa för honom betyder nog sova... :P 

Just nu sover både katten och Miley , skönt att slappna av lite..
Blir en lång dag i morgon :) Hoppas på bättre väder än idag.
Ska jag fixa det sista innan Petter kommer hem.


God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela