Milysmiley

kvällsinlägg

Publicerad 2011-08-29 22:29:14 i allt och inget

Snacka om lång dag !!
Vi kom hem från bro vid 8 tiden , käkade middag och nu försöker Petter natta
övertrötta Miley.
Vi blev super nöjda över våra tatueringar :)
Lägger upp bild i morgon på tatueringarna , just nu är det fortfarande in plastat och
huden smått irreterad.
Hoppas på att Miley somnar snart , jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
snart sviker ögonen mig känns det nästan som haha...


Usch usch usch , känns så himla jobbigt när man hör hur Miley skriker..
Jag vill bara gå och krama om henne åå så..Men det här är bara nyttigt
för mig och henne. Men det gör så ont att bara sitta och höra hur ledsen hon är.. :(

Ny dag  i morgon , hoppas att hon inte är allt för arg på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela