Milysmiley

Katt

Publicerad 2011-08-22 15:45:46 i allt och inget


Våran tillfälliga nya söta familjemedlem :)
Är egentligen min mammas katt men vi har henne tills
hon får ett nytt hem.

Jätte tråkigt vädet idag  :( regn regn regn.Jag vill ha sol !
Ikväll får jag och Miley mysa själva eftersom älskling ska jobba.
I morgon fyller min älskade tjej 1 år ! Helt sjukt ett år har gått sen hon föddes.
I morgon tänkte jag skriva om förlossningen och sådär.

Btw jag har fått värsta bettet på låret och det bara växer :O
Vet inte ens vad det kan va för bett , jätte läskigt :(

Nu måste jag fixa bordet så man kan duka fram tallrikar till middagen . annars blir
nog Petter arg att jag sitter vid datan istället för att hjälpa till haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela