Milysmiley

Jag är bra virrig !

Publicerad 2011-08-31 16:09:09 i allt och inget


ÅHH jag är så jäkla virrig !
Trodde det var den första September idag ! Jag har ju inte fören i morgon !
haha jag och mamma satt där och vänta tills vi insåg att det var den 31 idag.
Tusan också , iställlet blev det lite shopping och fika i centrum.

Nu ska vi gå hem till min pappa så Miley får träffa sin morfar.
Känns som det va evigheter sen fast så länge sen kanske det inte var.

Ikväll ska vi se red riding hood , hoppas den är så bra som jag hoppas.
Spännande :)

Nu ska vi göra oss klara och jag ska lära mig hålla koll på datum och dagar haha..
Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela