Milysmiley

drar ihop sig

Publicerad 2011-08-28 11:24:24 i allt och inget

Snart ska vi gå och hämta tårtan sen upp till Petters pappa och förbereda
innan gästerna kommer :)
Hoppas Miley är på bättre humör idag än igår , lite jobbigt om hon ska va
gnällig när det kommer komma så mycket folk. hehe

Solen tiita fram nu , hoppas det håller i s
ig så vi slipper gå i regnet :(
inte så kul när man har gjort sig i ordning + att mitt hår kommer bli
jätte lockigt ;( Jag vill ha rakt hår !

Jag är så himla trött , kom i säng jätte sent gick upp tidigt.
Piggnar nog på sig när man kommer ut i friska luften.
Miley sover nu iaf , har så god lust att lägga mig bredvid henne och
ta en P-nap.
Barn är så otroligt söta  när dem sover  , synd att man själv inte är lika söt haha.

Nu ska jag packa ihop allt vi behöver ha med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela