Milysmiley

dagen

Publicerad 2011-08-25 22:05:44 i allt och inget

Jag som trodde den här dagen skulle gå jätte sakta , men den bara försvann !
Natta kom hit med Thaimat så vi åt middag ihop , trevligt trots Miley var lite
grinig :)
Ska försöka få den pigga damen att somna , inte lätt ...Undra varför hon har
så mycker energi på kvällarna ? haha extra mycket idag.
Så fort hon har somnat ska jag och Petter beställa kläder från H&M
åh älskar internet shoppiing !!
Vet inte riktigt vad jag ska beställa än , så svårt man vill ju ha det
mesta. hehe man får prioitera lite vad man behöver mest :)

Imorgon kommer min lillebror som ska vara hos oss över helgen =)
Kommer bli kul , ses ju inte så ofta tyvärr :(
I helgen kommer vi ha massa tid att göra roliga saker ! =)
Får tvinga med han med mig till Åbergs museum haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela